Saturday, October 1, 2016

Forex Bonus Grant

100 USD Sign Up Bonus Goeie handel seine Mobile Alert Slegs in werking sedert 2009, YouTradeFX is een van die nuwer makelaars om te help handelaars handel in geldeenhede via die buitelandse valuta mark. Youtrade Holdings Limited en YouTrade Kapitaalmarkte PTY LTD geleë in Londen, is 'n betroubare maatskappy gereguleer in Mauritius, Australië, die Verenigde Koninkryk, en gelisensieer is om te werk in verskeie lande. In net drie jaar, het YouTradeFX nogal 'n naam vir homself in die Forex mark. Rekening Tipe YouTradeFX bied handelaars vier verskillende tipes rekening: Die demo rekening, 'n Standard rekening, 'n Premium rekening en 'n ECN-rekening. Elke rekening het beide sy positiewe en negatiewe, sodat meer uit te vind oor hulle hieronder. Demo rekening: Die demo rekening is gratis beskikbaar aan almal wat registreer met YouTradeFX. Dit werk presies soos 'n ware rekening, en om te verseker dat nuwe gebruikers kry 'n gevoel vir die platform (wat ook al platform wat jy besluit om te gebruik), kan jy om te speel met 50,000 in vervalste geld en nog advies ontvang van die YouTrade kenners. Standard rekening: Enige rekening kom met 'n gratis demo, maar op die top van dat, die Standard rekening bied lae vaste versprei, 'n kontrak by 0.1 baie, hefboom van 1: 300, en toegang tot verskeie funksies van die makelaar soos professionele hulp en ontleding. Dit neem tussen 2000 en 10000 om die rekening oop te maak. Premium rekening: Begin by 10.000 en capping op 100,000, die premie rekening gee handelaars alles wat hulle nodig het vir live rekening handel, insluitend 'n baie spesiale funksies en toegang tot VIP materiaal uit die makelaar. Met 1: 200 hefboom en 'n vaste versprei so laag as 2, dit is beslis 'n hoë-roller rekening. ECN rekening: Initialism vir Elektroniese Kommunikasie Netwerk, die ECN rekening op YouTradeFX is een van die makelaar se gewildste. Met aanpas eienskappe, wat dit neem 1000 o rmore om hierdie rekening te open, en gebruikers ontvang maksimum hefboom hier van 1: 300. Unique selling points 100 gratis aanmelding bonus 50 deposito bonus op groter rekeninge verskeie platforms beskikbaar, insluitend mobiele handel opsies uitbreiding afgelope valuta handel en handel in kommoditeite, aandele en CFD's Geen glip funksie gewaarborg maat rekening beskikbaar Sosiale netwerk en telefoon handel beskikbaar Voor-en nadele Voor vaartbelynde koppelvlak vir maklike gebruik Nuusvoere en kartering pakket beskikbaar Goeie handel seine Instant uitvoering Geen requotes meerdere rekening tipes beskikbaar Mobile waarskuwings gegee outomatiese handel Een-kliek op die handel Baie handel opsies beskikbaar buiten munt pare meerdere bonusse beskikbaar Amerikaanse kliënte verwelkom nadele Geen gewaarborg stop verlies Geen rente op marge Support behalwe 1 dag per week Daily seine werk slegs beskikbaar op live rekeninge meer as 5000 nie die beste onderrig struktuur vir nuwe handelaars die afbreekpunte YouTradeFX lyk handelaars 'n baie meer opsies as 'n paar van die kompetisie daar buite bied. Nie net het jy meer rekening tipes om van te kies, selfs 'n aanpasbare ECN-rekening, maar jy kan ook kies uit die MT4, MT5, iPhone, WedTrader, Mobile Trader, ZuluTrade en ander platforms. Die doel, natuurlik, is om handelaars gemaklik en hulle volle toegang tot die beste gereedskap wat beskikbaar is om te gee. Daar is ook 'n goeie bonusse aangebied op die terrein en uitgegee verskeie belonings. Algehele, verskyn YouTradeFX om 'n stewige makelaar vir 'n handelaar van enige kundigheid vlak wees. Wat net 100 om te begin, dit is beginner-vriendelike, en met 'n hoë-roller rekening opsies, 'n groot-tyd handelaars kan ook dadelik tuis voel. Een van die beste digitale kamera Repair Shop in LA 626-577-2001 Vra vir John Digitale kamera en video Repair een van die kamera en video herstel beste digitale in Los Angeles deur DigiCity kamera Repair. Ons is gespesialiseerd in Canon kamera herstel vir punt en skiet, Nikon kamera herstel vir punt en skiet en digitale SLR kameras landswye en in Los Angeles gebied. Alle herstelwerk gedoen op 'n perseel deur ons kundige tegnici wat jare se ondervinding in die veld te hê. Ons herstel alle fabrikate en modelle van digitale en meganiese kameras, digitale camcorders, professionele SLR, professionele en High Definition camcorders, lense, en flitse. Ons herstel handelsmerke soos Nikon, Canon, Sony, Pentax, Olympus, Hassel, Leica, Panasonic, JVC, FUJI, en nog vele meer. Hoekom DigiCity Tech kamera Repair Jakob Larsen. Denemarke. Handelsrekening 1XXXXX0 Sondag, Junie 16, 2013 Ek ve nou 'n aktiewe daytrader met Handelaars Way vir byna 'n jaar en tel. Ek het begin met vergelykbare beperkte kennis en meestal vir die pret, maar het gegroei tot 'n paar ernstige geld te maak. Ek ve gewees niks anders as tevrede met Handelaars Way. Ek ve is in kontak met die ondersteuning paar keer, net vir 'n paar vrae, en hulle antwoord vinnige en vriendelike. Ek het 'n CT. ECN rekening, en hul dienste is betroubaar en van goeie gehalte. Ek sou Handelaars Way aanbeveel vir enige van my vriende 10/10 van Denemarke. Onderrig Me. U. S.A. Maandag April 22, 2013 Ek m verward. Ek het gedink die Dodd-Frank wet beteken om ons handelaars aanvaar, moet jy gereguleer word deur NFA en maksimum hefboom is 01:50 met die enigste uitsondering vir die minder as 1 - dit letterlik gesê as jy X dollars, jy vrygestel. Ek het geen liefde vir Dodd-Frank, want dit vlieg in die gesig van my vermetelheid van hoop. Ek het geen ondervinding met hierdie maatskappy sodat ek my indruk as neutraal nie, maar ek dink Amerikaanse handelaars hulself opstel vir regstappe van ons nuwe heersers. Donderdag, 10 Januarie, 2013 Hulle het 'n telefoonnommer op hul webwerf dat t werk kom nie. Jy kan net kontak met hulle per e-pos. Vir my is dit is 'n groot rooi vlag. Bassam ghoneim. VSA. Saterdag 20 Oktober, 2012 I m met behulp van handelaars manier nou, gewissel het vanaf Forex (kry kapitaal), om TW. Hulle versprei is by verre die goedkoopste Ek het oor (is die handel vir 'n jaar), 'n en die ctrader platform is ietwat beperk kom, maar dit is suiwer ontwerp vir ECN, en geen brug is nodig as in die Meta Trader 4 ECN model. Hul deposito en onttrek proses is uiters buigsaam en maklik om te gebruik, nie te veel BEPERKINGS, die nadeel is in die laaste paar dae cTrader verloor verband manier te dikwels, maar dit doens t gebeur op hul dieselfde rekening op Meta Trader, so ek dink sy kraagt ​​die platform, en wanneer dit verband verloor, verloor al die data wat plaasvind gedurende daardie tyd, en as kan sê dit verloor verband vir 'n uur, vanaf laat sê 5 tot 18:00, wanneer dit uiteindelik terug ontvang verband, is dit nog steeds dink sy 17:00 toe sy eintlik 06:00, en dit is uiters swak, want nou al die tegniese aanwysers ontvang verkeerde inligting, en die kaarte word nie meer bygehou, wat is 'n dood trap vir enige tegniese ontleder. Anders as dit, ek is absoluut mal oor TW, en het geen voorneme van die skakel aan iemand anders, dit sal lekker wees as hulle het gereguleer, deur ten minste een land, (i dont dink hulle is) egter dat unregulataed het positiewe ook 'n paar kliënte nou kan kry 500: 1 hefboom, wat jy nêrens anders kan nie, en die onttrekking proses isnt as versperde afdraai, en geen mimumum grootte rekening vir ware ECN pryse soos ander makelaars. Ek apoligize indien enige inligting innacurate Todd Warwick. U. S.A. Sondag, Augustus 12, 2012 Ek het gedink dat ek moet kyk na hierdie ECN makelaar en bly ek het besluit om dit te doen. Die pryse is baie kompeterend en hulle bied 'n paar van die laagste versprei in die mark saam met veranderlike en vaste verspreiding opsie. En baie vinnig onttrekking proses, geen probleme tot dusver, op soek na groot vir my. Laura Mckinesky. Arizona. Vrydag, 20 Julie, 2012 Groot ECN makelaar, lae versprei en 'n lae kommissie koste. En alle ambagte is dadelik geplaas word en die platform bedryf sonder glitch. Al die interbank aanhalings is in reële tyd, so beslis die beste ECN makelaar ek oor so ver kom. Ragat Murugesh. Verenigde State. Dinsdag, Julie 10, 2012 Dit makelaar is ideaal vir ECN handel en die uitvoering daarvan is direkte, baie tevrede met die dienste so ver en geen klagtes .. Stan Baumier. VSA. Dinsdag, Junie 5, 2012 Ek het gesien hoe Trader se manier vir 'n paar maande en het 'n paar van die nuutste updates, promos wat hulle aangaan erhe gesien. Dit lyk regtig goed en met die onlangse 20 bonus op alle deposito's, is dit seker klink soos 'n wenkombinasie. Gaan fondse gou deponeer, sal u al opgedateer. En nou, hulle lyk goed vir my .. Felix Barrow. Kanada. Woensdag, 25 April, 2012 beïndruk met die lae kwotasies en wat ek regtig graag, is die feit Ek kan handel in ander finansiële instrumente, alles onder een roof..just perfek vir enige handelaar, en dit sluit die uwe. Stuur jou resensie te dien jou eie forex makelaar resensie vir Trader se Way vul die onderstaande vorm. Jou resensie sal nagegaan word deur 'n moderator en gepubliseer op hierdie bladsy. Deur die stuur van 'n forex makelaar resensie te EarnForex bevestig jy dat jy ons gee regte te publiseer en te verander hierdie oorsig teen geen koste en sonder enige warranties. Make seker dat jy gaan 'n geldige e-posadres. 'N bevestiging skakel na hierdie e-pos gestuur word. Resensies gepos van 'n besteebare e-posadres (bv voorbeeld mailinator) sal nie gepubliseer word nie. Rig asseblief u normale e-pos adres wat gebruik kan word om jou te kontak indien. Asseblief, probeer om vloek en vuil taal in die teks van jou resensie te vermy, of dit sal afgeneem publiseer.


No comments:

Post a Comment