Thursday, September 1, 2016

Forex Zigzagger 2.0

My naam is Rita Lasker. Ek nooi u om my webwerf gewy aan suksesvolle Forex strategieë ontwikkeling. As jy op soek is na jou 1 bron van nuttige inligting oor forex jy op die regte plek: al die materiaal op hierdie webwerf word noukeurig gekies deur ons ontleders, is al die produkte deeglik getoets en die meeste van hulle is heeltemal gratis. As jy enige leiding benodig sou ek gelukkig wees om jou te bied my gratis persoonlike advies gebaseer op byna 11 jaar van forex ervaring wees. So, jy is reeds op my bladsy en nou wil ek met julle te deel die belangrikste drie dinge: Hoekom. Want op 'n sekere punt iemand anders my gehelp. Ek sal bly wees om my ervaring te deel, openbaar 'n paar van my forex geheime en gee jou my raad oor forex. Ons mede-lede ontvang 'n baie nuttige inligting vir GRATIS. Ons Groen Forex Kit wat jou sal help om noodsaaklike beginsels van die valuta handel te verstaan ​​is ons eerste verwelkoming geskenk aan jou wanneer jy by ons aansluit. Selfs ervare handelaars sal 'n paar interessante wenke vind daar. As jy bereid is om 'n poging te maak is jy groot geld te maak op die Forex. Die gebruik van die produkte wat aangebied word op ons webtuiste en spandeer 'n geruime tyd om te leer Forex jy sal in staat wees om suksesvol te wees. 100 GRATIS 3-in-1 groen FOREX KIT: Forex Lady robot een van die beste kommersiële produkte. Ten volle outomatiese Forex Expert adviseur. Forex ZigZagger 2.0 Een van die beste stelsels ooit met GEEN oorverf en ekstra filters. eBook Exclusive e-boek wat jy met al die forex geheime. Vul die vorm hieronder, maak seker jou posbus in 'n paar minute, bevestig en kry jou 100 gratis kopie van 3-in-1 Groen Forex Kit. Groen Forex Group is 'n goed wat bekend Forex maatskappy wat sy volgelinge regoor die wêreld gevind. In meer as as 8 jaar het ons ontwikkel in 'n span kundiges van 'n paar mense beset 'n klein kantoor om 'n grootskaalse korporatiewe onderneming, werk as 'n hele organisme. Nou ons maatskappy is 'n betroubare markleier met duisende lojale lede wie ons te help om winste te kry. Deur die jare heen het baie van ons lede geword het ons goeie vriende. Hulle is die mense wat ons dikwels vra om toets produkte. Hulle is die mense wat gretig vinnige terugvoer gee ons. Dit terugvoer op sy beurt, gee ons baie so broodnodige geleenthede om vinnig te reageer deur die verbetering van ons produkte. En ons kan aflei ons inspirasie uit konstante kommunikasie met jou. Ons hoofdoel is om die beste moontlike produkte wat voldoen aan die moderne handel versoeke te ontwikkel. Ons gebruik beide fundamentele en tegniese metodes in ons analise sagteware wat enigiemand se verwagtinge sal voldoen produseer. Ons missie, soos ons dit sien, is die verskaffing van handelaars met instrumente vir selfverwesenliking, die ongelooflike kragtige meganismes wat sou toelaat dat die bereiking van finansiële doelwitte te bereik. Ons volg 'n eenvoudige idee moet jy geniet handel. Dit moet 'n plesier wat bring jy geld. As jy enige vrae het moet asseblief nie huiwer om my te vra per e-pos te eniger tyd. Ek sal my bes doen om jou te help. VS regering Vereiste Disclaimer - Commodity Futures Trading Commission Futures, Geld en opsies handel het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die termynmark en opsies markte. Don t bekostig om te verloor. Dit is nie 'n uitnodiging of 'n aanbod om te koop / verkoop futures en opsies. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek op hierdie webwerf te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Nood te help - ZigZag EA en aanwyser Ek hoop julle almal het 'n groot naweek. Ek het 2 versoek hier met betrekking tot 'n standaard ZigZag Metratrader 4 aanwyser Ek het 'n kode op mql4 forum, forum. mql4 / 29344. Dit gebruik die standaard ZigZag aanwyser. Ek daarin slaag om die fout te verwyder. Maar toe ek toets met behulp van strategie tester, ek het hierdie fout Hier is die funksies lyn .. Ek het regtig nie t weet hoe om dit te verander. As julle my net kan vertel wat om te doen, sal ek dit baie waardeer .. 2. ZigZag aanwyser met klank / waarskuwing Ek ve soek op die internet vir hierdie, maar kon geen oplossing. Die meeste van die beskikbare ZigZag met alarm is nie die gebruik van die standaard ZigZag. Hier is wat ek wil - ek wil die standaard ZigZag aanwyser om 'n gesonde wanneer 'n nuwe lyn verskyn nie. Ek het regtig doesn t saak of die lyn weer later sal verander. Ek wil net die eerste verskyning van lyn om 'n goeie (of wanneer die lyn verskyn / verandering) te hê. Wat ook al is maklik om te maak. MQL4 het 'n funksie genoem PlaySound () vir daardie doel. Ek hoop julle kan my waarteen lyn te lei na die funksie het as ek regtig nie t verstaan ​​die ZigZag kodering wat sal maak dat die nuwe lyn verskyn. Dit ZigZag aanwyser met klank sal regtig help vir 'n vroeë aanduiding van die tendens verandering. Ek sal dit bevestig met ander aanwyser natuurlik .. Ek wil graag die standaard ZigZag aanwyser bo ander soortgelyke tipe. Ek ve die ZigZagsEA en die standaard ZigZag aanwyser aangeheg. Dankie vir die hulp. Ek probeer om die standaard aanwyser pas en sit dit die manier waarop die ZigZagsEA maar nog nie sukses .. Ek sal aanhou werk aan dit en hopelik kan dit reg te kry die manier wat ek wil .. Ek ook doen 'n bietjie navorsing oor die EA. Van wat ek verstaan, Ek het na 'n ander lêer (die EA) te skep en noem die waarde van ZigZag aanwyser behulp iCustom (). Ek kan nie net aan te pas die aanwyser en omskep dit in EA. Ten minste is dit wat ek het vir nou. Nog steeds probeer. ten minste totdat die aanwyser n klank kan hê .. Deel asseblief as jy ouens weet hoe om dit te doen. Dankie by voorbaat. Trading is 'n leefstyl. Ek hoop julle almal het 'n groot naweek. Ek het 2 versoek hier met betrekking tot 'n standaard ZigZag Metratrader 4 aanwyser Ek het 'n kode op mql4 forum, forum. mql4 / 29344. Dit gebruik die standaard ZigZag aanwyser. Ek daarin slaag om die fout te verwyder. Maar toe ek toets met behulp van strategie tester, ek het hierdie fout Hier is die funksies lyn .. kode // ---- aanwyser buffers kartering SetIndexBuffer (0, ZigzagBuffer) SetIndexBuffer (1, HighMapBuffer). Hi daar, ek dink oor dieselfde, Ek is ook op soek na 'n standaard ZigZag aanwyser wat in staat is om 'n teken te maak op die grafiek as 'n nuwe lyn verskyn. Maak nie saak of die lyn sal later verander. Die enigste ding wat ek nodig het is 'n bietjie teken op die grafiek waar ZigZag die eerste keer verskyn. Dit is baie bruikbare na 'n tendens begin identifiseer, ek dit reeds met die hand back testing in MT4, maar dit neem baie tyd om die skerm staar en lyne waar zigzag maak 'n lyn met die hand te trek. Ek gaan probeer om 'n eenvoudige strategie met behulp van ZigZag s hierdie funksie te bou. Ek sien mooi inkomste potensiaal as dit gebruik word met ordentlike geld bestuur. So as iemand kan ZigZag Indi verander om 'n bietjie teken waar die lyn verskyn eerste baie lekker wees verlaat. Zigzag Koop Verkoop FOREX INDIKATOR gratis aflaai i ve zigzag Indi vir jou hoof eye-hawe, nogtans sy of hy baie warboel regimen enige tyd gebruik te maak van verskeie opsies, sodat wanneer die betrokke instroming is baie groot bykomend tot doesn t pas in die besonder eye-hawe hele liggaam in die koop van asook die verkoop van gadget nie opvallend gevolglik kan GFCS enigiemand insluit 'n aanduiding dat net vertoon nie beskryf benewens dorings ligte bykomend tot 'n prentjie met mekaar te verbind met PIN-nommer aantal ang Azz-FX-Kol-txt. mq4 is regtig naby aan, maar die prentjie steeds nie nuttig wees om na te vors Klik hier om 'n nuwe handelsmerk Tool en Strategie gratis aflaai INDIKATOR nodig om te verseker dat regtig eintlik teruggeteken, nogtans vertoon die huidige toename vir die kruising vir net oor 'n stel up etiket 'n belangrike fase in jou tweede figuur uit beteken dat die betrokke aanduiding binne geel-gekleurde verf waarskynlik begin met 'n vars ontwerp af, maar die aanduiding hasn t verby die spesifieke etiket wat verband hou met refraksie binnekant wat jy sal 'n nuwe ontwerp te trek. Binne-in die prentjie oor ons almal gewys 'n voorbeeld. Byvoorbeeld in die aanduiding lyk drumpel vir jou verbetering wat verband hou met die nuutste verhoging in verband met 30 elemente wat beteken voor ligte episodes die prys naby die etiket wat verband hou met 30 elemente binne die Haya, die besondere aanduiding en kan ontwerp lyk, maar die tweede die prys breek die besonder etiket met betrekking tot 30 deb is onderskeidelik gewoonlik die besonder milde verwant aan Haya OORGETEKEN benewens uitstallings die begin waar die meeste van ons het hierdie spesifieke beweging. Ek her kan verduidelik, dieselfde as ons erken dit wasn t duidelik heel eerste dat ons probeer om uit te vind. Gewilde Navrae: zigzag Fibonacci taal AFL zigzag aanwyser koop en verkoop nie verf aanvaarde zig zag aanwyser Aflaai indikator zigzag NRP zig zag aanwyser en forex intraday. Zig Zag koop sellmt4 Zig Zag Koop Verkoop aanwyser MT4 gratis aflaai superzigzag aanwyser nonlagzigzag v4 MT4 nie oorverf prys ommekeer aanduiding nie lag zigzag MT4 zigzag mql4 kode basis koop verkoop aanwyser aflaai indik tor zigzag gratis zigzag fibo robot EA gratis aflaai zigzag aanwyser vir Android com st ADX mq4 Zigzag v 2 mq4


No comments:

Post a Comment